091007 Funderingar över livet

Meningen med livet.....hur många har inte funderat över det. Speciellt när man mår skit kommer tankarna farande. Ena dagen är allt kanon för att den andra dagen vakna och känna att allt är skit. Kan inte allt bara vara bra?.........är det för mycket begärt? Vad har man gjort för fel eller vad för ont har man gjort?

När man bryter upp från ett förhållande befinner sig känslorna i en bergochdalbana. Ju längre tiden löper börjar man hämta sig och installerar sig i sitt nya liv. Så kommer det en dag när man åter igen får känna pirr i magen och spänning......men endast för några dagar för att någon sedan ska slå undan benen.

Återigen funderar man på.......vad gjorde jag för fel???????

Ja, det är väl bara att ta sig i kragen och "rycka upp sig" som folk brukar säga, MEN vad f..n gör man om man inte har någon krage??????

Mitt i eländet så är man så tacksam att man har nära och kära omkring sig.

Det är väl som man säger "jag klarar mig" el "jag överlever" med grå underton.

När???

Är det för mycket begärt att få finna lycka ........igen?


Deprimerad??? Neej faktiskt inte, detta är bara en liten del av mitt liv.
I den andra delen är jag en harmonisk och levnadsglad människa med stora visioner om framtiden.

Så till er som också har tunga dagar kan det va skönt att veta att "man inte är ensam".

I morgon väntar en ny härlig dag med nya möjligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0