Lyckorus!!

Jaha ja, då har man förbrukat ytterligare en helg.

Kvällen har bjudit på små trevligheter och jag vandrar i lyckorus :).

Kom på mig själv genom att läsa samma rader 4 ggr på text TV:n, men inte nog med det så skulle jag dricka juice ur en petflaska med drickkork på och sätter naturligtvis skiten i halsen så det spruta juice ur näsan, hahahaha.

Snacka om att va distraherad.

Hoppas bara att den kommande veckan bjuder på fler överraskningar så man får gå på moln oxå.

Just nu så är Facebook, bloggen och mobilen de mest oumbärliga ting.

Sitter just nu och väntar på att Caroline ska komma hem från Kreta, mysigt att gumman kommer hem.

Har tittat på lite fotografier idag och stirrat mig blint på mina barn, helt fantastiska och underbara ungar och att just jag har äran att få va deras mamma.

Under de senaste åren har man haft en del jobbiga perioder och inte en enda gång har de vikit från min sida, de har alltid funnits där och stöttat.

Och jag finns alltid där när ni behöver mig, familj som vänner.

Dags att krypa till kojs.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0