Onsdag utan ljus!!

Fy, vad dålig jag är på att blogga.

Har ingen lust med någonting längre. Bara hoppas på att LUSTEN kommer tillbaka.

Halva stan har varit mörklagt idag så speciellt mkt jobb blev det inte. Sitter ju vid datorn och telefon hela dagarna och så....vips...ingen ström.

Hade turen iallafall att bli utbjuden på lunch så vi stack till Bergvik men det sket sig......ingen ström där heller så lunchen intogs på vedugnen på Norrstrand istället.....gott.

Var hos en vän igår som inte mår så bra för att försöka vara ett stöd, och jag tror det gick vägen.
Känns så bra om man kan stötta och bara finnas till så livet blir lite lättare, även om det bara är för en stund.

En dag kanske det är min tur att behöva stöd och hoppas att någon finns där även för mig.

Jag har färgat håret och Alex (sonen) har gjort slingor, ett magert försök att förbättra det man ser i spegeln varje morgon.

Carro sticker till Alingsås imorgon och Jossan åker till pojkvännen så det blir bara Alex och jag hemma, lugnt och skönt.......nej.....nu ljuger jag, gillar när alla är hemma.

Klockan börja närma sig läggdax så det blir till att säga natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0