Sista dagarna

Natten till fredagen blev det inte så många sovtimmar, men helt ok ;) jag vet ju varför.

Varför blir man aldrig riktigt nöjd!!!!!!!

När allt känns superbra vill man bara ha mer av det goda............mer mer mer.
Risken när man blir så ego är att man förstör ALLT!!! Det vill jag INTE!!

Fredagskvällen blev ovanligt lugn, inga barn och ingen krogrunda.......bara jag, tv och facebook.
Ibland är det nästan patetiskt. Sitta och tycka synd om sig själv istället för att bara njuta av att bara få vara.....

Spännande och se vad kvällen har att erbjuda............men troligen inget...trist.
Vaa!! Nu är jag där igen.....inte tycka synd om sig själv, jag har ju faktiskt blivit medbjuden ut både igår och idag.

Oopps, ett sms??! Spännande........

Ha en trevlig lördagkväll på er...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0