Vardag

Oj, vilken dag det har varit idag. Mkt på jobbet som vanligt. Vi säljer kassaregister och fr.o.m. 1 januari träder en ny lag i kraft som kräver alla som hanterar kontanter och kort använder en certifierad kassa. Så nu är det många som ringer och den första de kommer i kontakt med är ju jag, så med andra ord mycket att göra.

Har haft en fantastisk lunch idag som bjöd på en underbar buffé ;=) och omständigheter som delvis var ganska roande.

Skulle gärna berätta mer om jag kunde, men kan säga att jag befinner mig fortfarande i ett lyckorus.
Väntar bara på att köra näsan i väggen.

Hem efter jobbet, slänga i sig kaffe och sedan raka spåret på föräldramöte som varade i 2 timmar, ujamäjjen vad tungt.

Hem fort som busen för att kasta i mig mat, packa jympakläder, ta fram rena kläder och fylla i formulär.....m.m...............attans vad trött man blir.

Känns som största sysselsättningen är att bryta ner sin hälsa och kropp med stress och dålig kosthållning.

Natti mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0