I am back!!

Hallå alla ni som väntat på nya inlägg. Ni har fått vänta länge...:)

Mycket och inget har hänt sedan jag bloggade sist.

Caroline har flyttat till egen lägenhet och Madde har flyttat till sin pappa.

Största nyheten är ändå att jag mött den "STORA" kärleken.....

Allting är ganska nytt och avståndet är 34 mil...så allt kan hända men jag är ganska hoppfull ändå.
Kärleken känner inga gränser så är det rätt så övervinner man hindren.

Jag vet vad JAG känner men mer än så vet jag inte... Det får tiden utvisa.

Denna kille är en helt fantastisk person.

Han besitter egenskaper som jag värdesätter högt.

Han är/har:

Snäll, omtänksam, kärleksfull, humoristisk, snygg, duktig i köket , känsla för stil och design, bra familjevärderingar och väldigt generös, sist men inte minst en fantastisk ä........e :)


Jag är jättelycklig......och önskar att så förbli.

Så här ser mitt liv ut idag och jag ska försöka att blogga hur mitt liv ser ut kommande dagar oxå.

Kväller på er goa vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0